• Cristina Vaqué Crusellas és doctora en Psicologia Alimentària i ha centrat gran part de la seva recerca i activitat acadèmica en els àmbits de la nutrició comunitària i la promoció de la salut. El seu vicerectorat va coordinar, consensuar i aprovar el model de formació adaptat al context de la pandèmia online 100% el curs passat, i al model híbrid d’aquest curs, des de la perspectiva pedagògica fins allà on ho permeten els elements tècnics i administratius
  • El Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica determina un marc concret del model híbrid amb les facultats, i externament amb la Direcció General d’Universitats (DGU) i l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU). També trasllada informació clara a l’alumnat i el professorat per tal que es pugui aplicar i explicar de forma clara

La Fundació Universitària Balmes, entitat titular de la UVic-UCC, i la Fundació Privada Elisava Escola Universitària han signat aquest novembre un acord federatiu en virtut del qual Elisava passa de ser centre adscrit a ser universitat de ple dret. Per a la UVic-UCC, l’acord suposa un factor de creixement i enriquiment qualitatiu del seu projecte universitari

  • En cinc anys, el Centre d’Estudis en Esport i Activitat Física compta amb 28 projectes executats, 10 dels quals en vigor, 150.000 euros obtinguts i 41 articles en revistes indexades
  • Un perfil propi de recerca, amb investigadors joves i moltes complicitats de dins de la UVic-UCC, però també de fora i sobretot internacionals, defineixen el Centre
  • Coincidint amb l’inici d’aquest curs acadèmic, la Facultat de Medicina de la UVic-UCC ha posat en marxa un Programa de Preparació per a l’examen MIR (Metge Intern Resident) per a tot l’alumnat del seu grau en Medicina
  • «Volem que l’alumnat connecti amb la prova amb una anticipació i profunditat suficients, i que de forma progressiva es vagi adaptant a la tècnica de l’examen», explica Josep Arimany, president de la Fundació d’Estudis Superiors en Ciències de la Salut (FESS) i un dels principals impulsors del programa
  • UniversiMés és un programa d’extensió universitària del campus Manresa per a persones amb discapacitat intel·lectual
  • Els estudiants reben formació cultural i humanística per al desenvolupament de la curiositat i l’esperit crític, en una iniciativa inèdita a l’Estat espanyol
  • És un projecte transversal de la Universitat, format per estudiants, exestudiants i membres del professorat i del personal d’administració i serveis
  • Sempre ha tingut una vocació experimental que li ha permès obrir-se a la recerca artística
  • Des del seu naixement el curs 1993-94, ha portat a terme una producció cada any, i ja en són 27
  • Imaginative Communities. Ciudades, regiones i países admirados

    Imaginative Communities. Ciudades, regiones i países admirados

    Govers, Robert; De San Eugenio, Jordi

    (2020)
    Reputo Press.
    ISBN: 9082826577.
  • Des de la graderia

    Des de la graderia

    Arumí, Joan; Juncà, Albert; Pla, Gil

    (2020)
    Eumo Editorial.
    ISBN: 978-84-9766-701-2.
  • The Secret Life of English-Medium Instruction in Higher Education Examining Micro Phenomena in Context

    The Secret Life of English-Medium Instruction in Higher Education Examining Micro Phenomena in Context

    Block, David; Arnó, Elisabet; Aguilar, Marta; Moncada-Comas, Balbina; Sabaté-Dalmau, Maria; Mancho-Barés, Guzman; Khan, Sarah

    (2021)
    Routledge: Taylor and Francis Group.
    ISBN: 978-0367437725.
  • Contemporary Fairy-Tale Magic: Subverting Gender and Genre

    Contemporary Fairy-Tale Magic: Subverting Gender and Genre

    Brugué, Lydia; Llompart, Auba, eds.

    (2020)
    Brill.
    ISBN: 978-90-04-41898-1.
  • Populismo y relato independentista en Cataluña. ¿Un peronismo de clases medias?

    Populismo y relato independentista en Cataluña. ¿Un peronismo de clases medias?

    Burgaya, Josep

    (2020)
    Vilassar de Dalt: El Viejo Topo.
    ISBN: 978-84-17-70057-7.
  • L'oratòria a l'abast de tothom

    L'oratòria a l'abast de tothom

    Casas, Mariona; Castellà, Josep M.; Vilà, Montserrat

    (2020)
    Vic: Eumo Editorial.
    ISBN: 978-84-9766-707-4.
  • Toolkit to incorporate intersectionality into local policies. Guia per incorporar la interseccionalitat a les polítiques locals

    Toolkit to incorporate intersectionality into local policies. Guia per incorporar la interseccionalitat a les polítiques locals

    Coll-Planas, Gerard; Solà Morales R.

    (2019)
    Ajuntament de Terrassa.
    ISBN: 978-84-15421-12-2.
  • Comunicació. Guies per una docència universitària amb perspectiva de gènere

    Comunicació. Guies per una docència universitària amb perspectiva de gènere

    Forga Martel, Maria

    (2020)
    Xarxa Vives d'Universitats.
    ISBN: 978-84-09-17944-2.
  • El plebiscit arriba a Europa. Anàlisis encapsulades de la política catalana (2017-2019)

    El plebiscit arriba a Europa. Anàlisis encapsulades de la política catalana (2017-2019)

    Ginesta Portet, Xavier

    (2020)
    Girona: Curbet Edicions.
    ISBN: 978-8412102673.
  • Les multinacionals de l'entreteniment. Futbol, diplomàcia, identitat i tecnologia

    Les multinacionals de l'entreteniment. Futbol, diplomàcia, identitat i tecnologia

    Ginesta Portet, Xavier

    (2020)
    Barcelona: Editorial UOC.
    ISBN: 978-84-9180-685-1.
  • Sport, Globalisation and Identity New Perspectives on Regions and Nations

    Sport, Globalisation and Identity New Perspectives on Regions and Nations

    O'Brien, Jim; Holden, Russell; Ginesta, Xavier

    (2020)
    Londres: Routledge.
    ISBN: 9780367440220.
  • La violència sexual a l'esport

    La violència sexual a l'esport

    Martín, Montserrat; Juncà, Albert; Checa, Ester; Anguita L.

    (2019)
    Barcelona: Consell Català de l'Esport. Generalitat de Catalunya.
    ISBN: .
  • Case studies of occupational transformation through occupation

    Case studies of occupational transformation through occupation

    Simó, Salvador; van Bruggen, Hanneke; Craig, Claire; Kantartzis, Sarah; Laliberte Rudman, Debbie; Piskur, Barbara; Pollard, Nick; Schiller, Sandra

    (2020)
    ENOTHE.
    ISBN: .
  • Arumí-Prat, Joan, Torres-Cladera Gemma. (2020). "Cuatro equipos, cuatro procesos de cooperación diferentes".

    Dins Cañabate, Dolors, Colomer, Jordi (coord.), Arumí Prat, Joan, Buchs, Céline, Calbó Angrill, Montserrat et al., El aprendizaje cooperativo en la universidad del siglo XXI. (p. 141-148) Girona.

  • Torres-Cladera, Gemma, Arumí-Prat Joan. (2020). "El grupo Coop d'Efecte: formación a través del aprendizaje cooperativo".

    Dins Cañabate, Dolors, Colomer, Jordi (coord.), Arumí Prat, Joan, Buchs, Céline, Calbó Angrill, Montserrat et al., El aprendizaje cooperativo en la universidad del siglo XXI. (p. 129-139) Girona.

  • Casas, Mariona, Castillo Josep. (2020). "Significados emergentes en la construcción de la identidad docente de los estudiantes de 1er curso de Magisterio".

    Dins Jiménez D. (coord.), VIII Buenas Prácticas de Innovación Docente en el Espacio Europeo de Educación Superior. (p. 49-62) Saragossa.

  • Collelldemont, E., Garcia, J., Vilanou C. (2020). "Estudi Introductori".

    Dins Roura-Parella Joan, Textos fundamentales en el exilio. Pedagogía culturalista y educación viva (p. 1-98) Universitat de Barcelona.

  • Collet Jordi. (2020). "'Democratic commoning schools': First notes on producing democratic schools through commoning practices".

    Dins Schostak, John, Clarke, Matthew, Hammersley-Fletcher Kinda (eds.), Paradoxes of Democracy, Leadership and Education Struggling for Social Justice in the Twenty-first Century. London: Routledge.

  • Domingo-Peñafiel, Laura, Farré-Riera, Laura, Simo-Gil Núria. (2021). "Experiencing citizenship in three rural secondary schools".

    Dins Foster, Karen, Jarman Jennifer, The Right to be Rural.

  • Dot Anna. (2020). "El viaje: Una metáfora de la traducción. Estudio sobre Antoni Muntadas, artista y viajero".

    Dins Sacco Victoria (ed.), Muntadas. Contextos III. Una antología crítica. (p. 348-362).

  • Nguyen, Jennifer, Armisen, Albert, Agell, Núria, Saz Ángel. (2020). "Aggregating News Reporting Sentiment by Means of Hesitant Linguistic Terms".

    Dins Sacco Victoria (ed.), Muntadas. Contextos III. Una antología crítica. (p. 252-260).

  • Dot, Anna, Santa Olalla Pablo. (2020). "Noise Management in the Archival Ecosystem: Debating Principles for Classification".

    Dins Brown Kathryn, The Routledge Companion to Digital Humanities and Art History. (p. 178-188) Routledge.

  • Ginesta, G., Ponce, S., Vicente, F. X., Frigola-Reig J. (2020). "La Facultad de Empresa y Comunicación de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya: intersección disciplinar y relación con el entorno de referencia".

    Dins Ramírez Alvarado, María del Mar, Clemente Mediavilla Jorge (coord.), Docència & Investigación en Comunicación en España (p. 191-204) Comunicación Social Ediciones y Publicaciones.

  • Godayol Pilar. (2020). "Censorship and women writers in translation: focus on Spain under Francoism".

    Dins Flotow, Luise von, Kamal Hala, The Routledge Handbook of Translation, Feminism and Gender. (p. 147-158)

  • Godayol Pilar. (2020). "Per deixar de ser inexistents: Maria Àngels Anglada i la feminització del cànon".

    Dins Ayensa, Eusebi, Foguet, Francesc eds., Rellegir Maria Àngels Anglada. (p. 279-298) Figueres.

  • Gómez-Mundó Anna. (2020). "Educar en el imperio del miedo".

    Dins Corella, Iolanda, Borox, Paqui, Aparicio Pep (eds.), Nueva educación permanente saber, emancipación y practicabilidad de la vida. (p. 9-23).

  • Turon-Marimon, È., Marimon-Martí, M., Cumellas Ll. (2020). "La percepción del profesorado de Educación Física de secundaria sobre su competencia digital metodológica".

    Dins Colomo, E., Sánchez, E., Ruiz, J., Sánchez J. (Eds.), La tecnología como eje del cambio metodológico (p. 817-821).

  • Palomo-Chinarro Ana M. (2020). "La representación de la maternidad en el arte contemporáneo: del menaje doméstico a la libre dimensión espiritual".

    Dins Visa, Mariona, Briones, Erica, Figuerola M. Carme (eds.), La maternidad en la ficción contemporánea (p. 37-50) Berna.

  • Ramírez Banzo Eduard. (2020). "Student participation and peer-to-peer learning processes in primary education".

    Dins Domènech, J., Merello, P., de la Poza, E., Peña-Ortiz R., International Conference on Higher Education Advances. (p. 147-153) València.

  • Em pensava que llegint
  • se m'aclararia el sentit de la vida
  • i...?
  • he de llegir més
  • Llegir més